Produkt bol uložený na porovnanie.

P90, Tokyo Marui

Elektrická airsoftová zbraň. Replika modelu P90 od firmy Tokyo Marui.

Je nám ľúto, ale produkt je dočasne nedostupný.

259,60 € s DPH

P90, Tokyo Marui. FN-P90 je založená na modernom zbraňovom systému, ktorý navrhla belgická továreň FN-Herstal. FN-P90 je karabína s kadenciou samopalu, ktorá používa unikátny systém nabíjania nábojov, ktoré sa pred nabitím musí otočiť o 90°! Tento model, vyrábaný firmou Tokyo Marui, patrí medzi tie najnovšie. Obsahuje nový mechabox verzie 6. a najvýkonnejší motor EG1000. Jeho prednosťou je kompaktnosť a vysoká kadencia. Zbraň má zabudovaný kolimátor napájaný batériami typu AAA.

Ponuku odporúčaného airsoft príslušenstva, zoznam parametrov a ďalšie užitočné informácie k produktu P90, Tokyo Marui nájdete v záložkách.
- upozornenie - Balenie neobsahuje akumulátor ani nabíjačku.
AEG varianta (EBB/NBB) NBB
BlowBack Nie
Dĺžka vnútornej hlavne 247 mm
Dĺžka zbrane 504 mm
Doporučený akumulátor Typ Mini (8,4V)
Hmotnosť zbrane 2,2 kg
Konektor Tamiya Mini
Ložiská 6 mm, klzné, nylon
Odporúčané strelivo 0,20 - 0,23 - 0,25 g
Prevedenie Hop-Up nastaviteľný hop-up
Približný dostrel 45 m
Ráže 6 mm
Režim streľby safe/semi/auto
Typ motora EG1000
Úsťová rýchlosť udávaná výrobcom 90 m/s [295 fps]
Varianta motora Dlhý
Verzia mechaboxu verzia 6
Zásobník (Lowcap/Midcap/Hicap/Xhicap) low-cap
Zásobník kapacita 68 BB

Komentáre k produktu

07.01.2005 samo583

silenecsilenec
vole nemas pravdu ze mechac 2 nevydzi M120 protoze by mel vydrzet i M150 ale vo tom ze ty dva co si vymenoval sou lepsi to se s tebou hadat nebudu ale i tak myslym ze mp5 je lepsi nez p90

05.01.2005

samo583samo583
Takze po prve. Do akejkolvek zbrane s mechacom 2 by som urcite nedaval 120 lebo ti to roztrhne mechac. Pravdaze niektore to vydrzia ale je to riziko lebo dvojky su slabe v oblasti piestu. Lepsie je zbran s mech3 alebo 6. Su pevnejsie a motor je tiez pevne spojeny s mechacom takze sa nehybe sem a tam. To ze by sa p90 mala klanat famasovi je teda pekna blbost lebo famas je prva AEG od marui a p90 jedna z najnovsych takze je jasne ze vsetko vylepsili. Ale ak si nechate zaklad vo famasovi tak je to dobra zbran ale predsa skusenosti su skusenosti a desat rokov rozdiel medzi famas a p90 predsa za nieco hovori. A este k tomu plastu. Mozno sa mylim ale mam pocit ze ABS plasty su pevnejsie ako tie slabe zliatiny zinku atd. takze tak.

03.01.2005 TomPeros

silenecsilenec
bacha aby ses nespalil debylnima kecama ten tvuj kamos muze mit tu mp5 uz pekne zkurvenou to ja mam kamose kterej se nemoch spokojit s malym vykonem tyhle zbrane tak do toho nacpal uplne to nejlepsi co se da sehnat ale i tak se jenom priblizil vykonu miho sdecka a to sem ji mel v zakladu a nedavno sem si do ni dokoupil nejakej ten uprag a i s 8,4baterkou sem ho zase predehnal zatim co von ma 9,6 a to ti nekecam von do toho narval 10 000 ama mensi kadenci a dostrel ale ja do toho dal 4000 Ja s vama vsema souhlasim de vo to jak mas tu zbran rad ale rikam ze dobre upragla mp5 sd6 je uplna elita mezi vsema a to se s vama budu hadat jak dlouho chcete

22.12.2004 to liska a anonym

TomPerysTomPerys
liska: jasne souhlas, kus od kusu se lisit muzou. K tem kulickam (zalezi ale taky nemuzes verit vsemu co si nekde prectes). Excely nejsou spatne kulicky, to by se dalo rict o kulickach King a ostatnich.. hlavne o tech king... to uz vyskouselo lidi a taky to muzoupotvrdit... exely spatne urcite nejsou pouziva je hodne lidi ale jak rikam ne ve vsem delaji dobrotu kvuli svemu drsmenu povrchu, zatimco povrch u marui je kluzky...uz jen logicky je jasny ze i mechanicke casti lepe pracujoui kdyz jsou naolejovane a hezky to hladce slape nez kdyz by se to o sebe melo drit :))) Tolik ke kulickam proste excely spatne nejsou ale ne ve vsem jsou vyhodne anonym: No s tebou bych rozhodne nesouhlasil. To ze je p90 prevazne z plastu nema co delat s tim jak je vykona. je to jen tvoje smula ze ti plast vadi. Protoze prava p90 je taky z vetsiny z plastu to zaprve. zadruhe souhlasim s liskou. jde o lasku ke zbrani. zatreti ty tve nazory si podloz protoze ja mam p90 v zakladu a kamos ma upgradlou MP5 na 120 a rozdil je jen v tom ze to vic boli (vetsi pruraz), kadence asi stejna.... tak tu nekecej blbosti ze si upgradujes za par klacku mp5 a bude lepsi nez p90...o tom si nech leda zdat. Protoze kdybych jak rikas dal do te p90 40 klacku tak ti ustrelim hlavu ani nemrknec a nevykladas bys take hovadiny. Stacilo by klidne 10 a myslim ze bys mluvil uplne jinak kdybys me s tim potkal...spis bys byl rad kdybys vubec mluvil

20.12.2004 2 anonym & TomPerys

liskaliska
tady jde aspon u vetsiny o lasku k te zbrani a vykon byva vedlejsi, proste kdyz ji milujes neni co resit.a naposledy :D k tem kulickam ja jen ze u exelu na nektery (dost) nejmenovanych strankach psali samou chvalu (jako ze se pouzivaji na soutezich atd.) tak jsme je kupoval, ale kdyz rikas ze do P90 sou nejlepsi TM tak je zkusim a uvidim, a rozhodnuse.Taky nezapomen ze se to muze lisit kus od kusu (zbran).

20.12.2004

anonymanonym
SUPER ZBRAN ? stim nemuzu souhlesit kouknete se na komentare u famase tam se vsichni shodli ze by se mela P90 famasovi klanet podle me by se vobje dve mely klanet upraguvany mp5 sd5 nato nema p90 ani kdyz do ni vrazite 40 klacku MP5 sice maj v zakladu mensi kadenci nez P90 ale vrazte do sdecka 5tis a nevirovna se mu ani tahle sitka tohle je sice zbran ktera budi respekt ale mejte ji dva mesice v timu a zmenite nazorrychlejc nez byste si dokazali predstavit navic je to z 85% plast a to mi vadi jectli chcete dobrou zbran pripravte si 15 klacku a jdete do MP5 vyplatise to .

10.12.2004 p90

MistMist
P90 je super zbran a koukam ze hodne komentovana ... :)

06.12.2004 silenec

TomPerysTomPerys
;D Ja tu diskuzi o kulickach radsi vzdam ;D No vis to mas asi tak jako by ses zeptal proc je horsi triko od tamanu kdyz ma taky tri prouzky ;DDD Jsou proste kulicky a kulicky. A to ze marui dela zatracene dobre kulicky nikdo poprit nemuze. Ten kdo by nahodou rek ze to neni pravda by rek stejnou hovadinu jako kdyby rekl ze mesic je stredem sluencni soustavy a kolem Zeme ze se otaci slunce. Ostatni kulicky jsou lepsi a horsi ale uz proste nemaji takovou kvalitu jako marui a pak neni divu ze se treba semtam zasekne zbran, nebo kulicka jen vyleti z hlavne a spadne ti pred nohy.... nekomu to treba vadit nemusi (viz. liska). Ale kdyz nekomu prestane strilet zbran nebo se zasekne uprostred boje jenom proto ze tyhle kulicky jsou o par korun levnejsi...nebo neco podobnyho... je to potom jenom jeho vina a nemusi tim "ohrozit" jenom sebe ve hre ale taky cely svuj tym. Samozrejme je to jenom hra ale to uz by rovnou mohl zarvat HALO SEM TADY a jeste postrilet vlastni lidi. Samozrejme to jak v jakych zbranich jake kulicky fungujou je uz uplne jina diskuze... nektere muzou perfekne fungovat i s temi "mene kvalitnejsimi" kulickami aniz by to jakkoliv vadilo. Ja jen vim ze P90 excely nesvedci a to ze je nekdo pouziva i kdyz se mu obcas zasekne zbran nebo mu to nevystreli je jeho vec a kdyz ho kvuli tomu zastreli je to jeho vec, ale jestri kvuli tomu zastreli i zbytek jeho tymu nebo aspon jeho partaka co nanej bude spolehat to uz je potom vec jina :o) a taky uplne jina diskuze a debata.... radsi se dotoho nepoustejme nechme prostor dotazum :)))))

Novinky a zľavy emailom